فرمانده کل ارتش:

توان و آمادگی رزمی خود را متناسب با تهدیدات ارتقا می‌دهیم

فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

توان و آمادگی رزمی خود را متناسب با تهدیدات ارتقا می‌دهیم

به گزارش هشت‌دی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یگان‌های مستقر در آذربایجان شرقی اظهار کرد: این برنامه یکی از بازدیدهای دوره‌ای ریاست ستاد کل است که معمولاً برای ارزیابی توان و آمادگی رزمی و نحوه تعامل نیروهای لشکری و کشوری به‌صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از یگان‌های زمینی، پدافند و هوایی انجام دادند، انگیزه، روحیه و آمادگی رزمندگان آجا موجب سربلندی شد. آمادگی و روحیه بالای همرزمان ما در این منطقه شایسته شکر به درگاه خداوند و تشکر و قدردانی از همه این عزیزان و خانواده‌های محترم آن‌هاست. اگر چه آمادگی در بالاترین سطح ممکن است اما چون دشمنان متوقف نیستند ما نیز با رصد تهدیدات و اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از فناوری‌های به‌روز و تجهیزات بومی، دائم آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

فرمانده کل ارتش در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح در دفاع مقدس، دفاع از حرم و همه ماموریت‌های محوله توان و قدرت خود را نشان داده‌اند، اما باید به حدی از توان و آمادگی برسند که در مقابل هر تهدیدی از منافع ملی، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با قدرت دفاع کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه