ورزشکار گیلانی سهمیه حضور در مسابقات جهانی پومسه را کسب کرد

“امیر علیزاده” ورزشکار گیلانی با موفقت در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی پومسه، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

ورزشکار گیلانی سهمیه حضور در مسابقات جهانی پومسه را کسب کرد

به گزارش ۸دی،رئیس هیات تکواندو استان گیلان با اعلام این خبر، گفت: مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی پومسه (اجرای فرم تکواندو) برگزار شد که در نهایت نفرات برتر از سوی کمیته فنی تیم ملی انتخاب و معرفی شدند.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و طبق اعلام کمیته فنی، امیر علیزاده پومسه‌رو گیلانی نیز به عضویت تیم ملی پومسه کشور درآمد تا به همراه این تیم در یازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان حضور یابد.

وی ادامه داد: این تکواندوکار در رقابتهای مختلف انتخابی تیم ملی پومسه خوش درخشید و با اجرای فرم های زیبا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، اعتماد کادرفنی را جلب و به عضویت تیم ملی درآمد تا یکی از مسافران رقابتهای جهانی شود.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: یازدهمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی جهان از اول اردیبهشت ماه سال جاری به مدت چهار روز با حضور زبده ترین ورزشکاران این بخش از سراسر جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

سترگی خاطرنشان کرد: تیم ملی پومسه مردان ایران نیز در این دوره از مسابقات با هدایت احمد اخلاقی به عنوان سرمربی و نیما مهربانی به عنوان مربی حضور خواهد یافت و امید است که امیر علیزاده ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان در این دوره از مسابقات درخشیده و مقام های ارزشمندی را کسب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه