برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی بندرانزلی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی ۱۴۰۰ شهرستان با بیان اینکه بیش از ۵۰ ورزشکار به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند، گفت: نیمی از آنها در قایقرانی بودند که این نشان از سهم ما در این رشته است.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی بندرانزلی

به گزارش ۸دی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی ۱۴۰۰ شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: در سال جاری به دلیل شرایط کرونایی نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح جهان که درگیر کرونا بود باعث شد بسیاری از رویدادهای ورزشی برگزار نشود و بسیاری از ورزشکاران در این برنامه‌ها نتوانستند شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: علی‌رغم این اتفاق انزلی میزان پنج رویداد ملی همچنین یک رویداد بین‌المللی ورزشی بود که این رویداد به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در انزلی برگزار شد. ۱۷ تیم به نام انزلی در مسابقات کشوری شرکت کردند که ۱۱ تیم با نام باشگاه ملوان در رشته‌های مختلف ورزشی بود و شش تیم نیز به نام شهرداری بندر انزلی در مسابقات مختلف ورزشی شرکت کردند.

مجید ستوده با بیان اینکه بیش از ۵۰ ورزشکار به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند، گفت: نیمی از آنها در قایقرانی بودند که این نشان از سهم ما در این رشته است و نیازمند است مسئولان عنایت بیشتری به این رشته ورزشی در سطح شهرستان بندر انزلی داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در رشته‌های مختلف ورزش‌های ساحلی نیز ورزشکاران شهرستان به اردوهای مختلف ملی دعوت داشتیم، عنوان کرد: حدود ۴۰ مدال رنگارنگ ملی و شش مدال رنگارنگ بین‌المللی توسط ورزشکاران انزلی کسب شد. تمام اتفاقات ورزشی با تعامل خوب هیئت‌ها ورزشی و مسئولان اتفاق می‌افتد همچنین نقش پررنگ خیرین در ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی که کمک بسزایی در این حوزه داشته‌اند. در سال ۱۴۰۰ برنامه ما برای اصلاح زیرساخت‌های ورزشی از سالن ورزشی طالب‌آباد تا سالن ورزشی آبکنار بود و سعی کردیم زیرساخت‌ها را اصلاح کنیم و این نشان دهنده این است که انزلی علی‌رغم داشتن ورزشکاران خوب در زیرساخت‌ها مشکلات فراوان دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ هدف ورزش شهرستان تقویت و توانمندسازی هیئت‌های ورزشی است که امیدواریم در این حوزه نیز موفق باشیم.

در این مراسم از ۵۰ مربی تیم‌های ملی، ورزشکاران و مدال‌آوران رقابت‌های ملی و بین‌المللی همچنین ورزشکاران المپیکی و مدال‌آوران پارالمپیکی‌ شهرستان بندر انزلی در سال های گذشته و سال جاری تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه