میزبانی گیلان با قابلیت پذیرش و اسکان ۲هزار نفر زائر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یک‌هزار نفر از زائران سراسر کشور در اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان اسکان داده شده اند، گفت: این اردوگاه مستقر در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز قابلیت پذیرش و اسکان ۲ هزار نفر زائر در سرزمین شهدا را دارد.

میزبانی گیلان با قابلیت پذیرش و اسکان ۲هزار نفر زائر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش ۸دی،سرهنگ محمدعلی ستیزه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهیان نور یک گنجینه معرفت‌سازی برای جوانان است، اظهار کرد: راهیان نور هدیه‌ای از طرف شهدا به مردم و جوانان است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور دانشجویان در اردو راهیان نور گفت: بیش از ۱۸۵۵ نفر روز از دانشجویان گیلانی در اردوی راهیان نور شرکت کردند که نشان دهنده ولایت‌مداری و بصیرت مردم این استان است که می‌تواند بسیار به رشد معرفت در گیلان کمک کند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان از اسکان هزاران زائر راهیان نور در اردوگاه راهیان نور گیلان خبر داد و افزود: یک‌هزار نفر از زائران سراسر کشور در اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان اسکان داده شدند که جای بسیار قدردانی دارد.

به گفته ستیزه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان مستقر در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز قابلیت پذیرش و اسکان ۲ هزار نفر زائر در سرزمین شهدا را دارد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید فخری زاده در کشور بیان کرد: قرارگاه شهید فخری زاده برای اولین بار در کشور تشکیل شد. این قرارگاه پذیرای زائرینی است که با خودروی شخصی به راهیان نور عزیمت می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دلتنگ شهدا
واقعا خجالت آوره گیلان میزبان زائران راهیان نور ایرانی و غیرایرانی ولی \' غیرگیلانی \' است... متاسفم برای همتون...
در حاشیه