جهاد تبیین قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابل جنگ روایت‌ها است/ اجرای ۱۸ رزمایش سیاسی با هدف تبیین گری 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن با جنگ روایت ها در صدد گمراه کردن و تحریف واقعیت‌ها است، گفت: هدف‌گذاری باید در دستور کار افسران و جهادگران جنگ نرم باشد. ارتباطات گسترده و فراگیر، سازماندهی از پیش‌ تعیین شده، طراحی‌های جدید باید به طور دقیق و البته جهادی و به دور از ساختارها و بروکراسی های دست و پاگیر انجام شود.

جهاد تبیین قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابل جنگ روایت‌ها است/ اجرای ۱۸ رزمایش سیاسی با هدف تبیین گری 

به گزارش ۸دی، سید صادق آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین به عنوان عملیات مقابله با جنگ روایت‌ها و تحریف واقعیت ها اظهار کرد: «جهاد تبیین» را می‌توان از باب قدرت نرم در برابر دشمن تلقی کرد و این قدرت نرم نیازمند راهکارها و افق منطبق با ارزش‌های ایرانی اسلامی است.

وی با تاکید به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه «ما باید بحث تبیین را نسبت ‌به حقایق انجام بدهیم و خیلی از حقایق باید تبیین شوند»، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند تبیین درباره حقایق باید صورت بگیرد به این معنی است که دشمن با جنگ روایت ها در صدد گمراه کردن و تحریف واقعیت‌ها است تا افکار مردم را تحت تاثیر قرار داده و همراهی آنها را به عنوان پشتوانه اصلی نظام از بین ببرد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای برای تحریف واقعیت ها با تکیه بر بداخلاقی خود را مجاز می‌داند تا افکار عمومی را هدایت کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب
«جهاد تبیین» را مبتنی بر سخن متین، عواطف انسانی و نگاه و رویکرد اخلاقی قلمداد می‌کنند و این یعنی مسئولیت جهادگران تبیین دو چندان است.

آقازاده با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری باید در دستور کار افسران و جهادگران جنگ نرم باشد گفت: ارتباطات گسترده و فراگیر، سازماندهی از پیش‌ تعیین شده، طراحی‌های جدید باید به طور دقیق و البته جهادی و به دور از ساختارها و بروکراسی های دست و پاگیر انجام شود.

این تحلیلگر روابط بین ‌الملل با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه در دشمنی با جمهوری اسلامی توقف نکرده و همواره با تاکتیک‌ها و شیوه های مختلف به دشمنی با ملت ایران می‌پردازد، افزود: کار دشمن دشمنی کردن است و جوانان باید همچون زمان جنگ هرکدام در قالب همت‌ها، باکری‌ها، املاکی‌ها در میدان بوده و حتی با دست‌های خالی در مقابل دشمن مسلح، اما با اراده ای پولادین و الهی در میدان حاضر بوده و دشمن را به عقب‌نشینی وادار کنند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فعالیت جوانان بسیجی سپاه ناحیه مرکزی رشت در حوزه تبیین گری گفت: هادیان سیاسی سپاه در غالب ۱۸ رزمایش رسانه‌ای در فضای مجازی در فواصل مختلف به فعالیت و تولید محتوا مبنی بر پاسخ به شبهات اقدام کردند.

وی با بیان اینکه نشست‌های مجازی در قالب ۱۸ رزمایش از دیگر برنامه های سپاه در فضای مجازی بوده است، افزود: در این نشست ها مخاطبین پس از مطالعه موارد ارسالی از سوی هادیان سیاسی، سوالات خود را مطرح کرده و هادیان سیاسی به سوالات آنان در زمینه های مختلف از جمله شبهات ایجاد شده در فضای مجازی در موضوعات مختلف پاسخ دادند.

آقازاده با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه بدون تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن سوءاستفاده خواهد کرد، گفت: افسران جنگ نرم، هادیان سیاسی بسیجیان و همه دغدغه‌مندان نظام جمهوری اسلامی ایران، در این مسیر حاضر بوده و ذره ای از تلاش و مجاهدت کوتاه نخواهد آمد تا گام دوم انقلاب بر محور جوانان مسیر تمدن ساز خود را به اذن الهی در پیش بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه