فراخوان جشنواره «منجی» در گیلان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در فراخوانی از علاقمندان دعوت کرد آثار خود را با محوریت موضوع شناخت امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، تا ۱۰ اسفند به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

فراخوان جشنواره «منجی» در گیلان

به گزارش ۸دی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در فراخوانی از علاقمندان دعوت کرد آثار خود را با محوریت موضوع شناخت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و ترویج فرهنگ مهدویت و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، تا ۱۰ اسفند به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بخش‌های جشنواره منجی در بخش‌های فرهنگی و هنری از آثار پژوهشی (کتاب، مقاله و …)، آثار ادبی (شعر، دلنوشته، متن ادبی، داستان)، هنر‌های نمایشی و سینما (تئاتر، فیلم کوتاه و بلند)، تولیدات رسانه‌ای (خبر، گزارش، سرمقاله و یادداشت)، هنر‌های ترسیمی و تجسمی (خوشنویسی، عکاسی، طراحی، نقاشی، مجسمه سازی)، تولیدات چند رسانه‌ای شنیداری و دیداری (پادکست، پوستر و تایپوگرافی، اینفوگرافی، موشن گرافیک)، موسیقی و آثار مشابه و مرتبط است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال الکترونیکی آثار به تارنمای این اداره کل به نشانی https://gilan.farhang.gov.ir مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۳۰۱۳۱ اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه