درخشش هنرمند گیلانی با «نوشیدن رویا» در فستیوال کاستیل ایتالیا

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به کارگردانی حامد اریب، برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم «کاستیل» ایتالیا شد.

درخشش هنرمند گیلانی با «نوشیدن رویا» در فستیوال کاستیل ایتالیا

به گزارش هشت‌دی رضا ثقتی در تشریح این خبر اظهار کرد: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به کارگردانی حامد اریب و تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی پور، برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم کاستیل در شهر مولیز ایتالیا شد.

وی افزود: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» روایت مردی است که با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه وحید تقی‌زاده بازیگر و کارگردان تئاتر، بازیگر اصلی این فیلم کوتاه است، تصریح کرد: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» در ژانر تجربی – تخیلی تولید شده و مدت‌زمان آن ۵ دقیقه است.

پیش‌ازاین فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» برگزیده فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا و برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در فستیوال صوفیه بلغارستان شده بود.

جشنواره بین‌المللی کاستیل باهدف کمک به فیلمسازان مستقل، برای اکران آثار آن‌ها در سینما، برگزار می‌شود.

در این جشنواره همه ژانر‌های فیلم کوتاه شرکت کرده و فیلم‌های برگزیده قبل از مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نمایش عمومی در می‌آیند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه