شناسایی شرکت هرمی در فومن

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۴ نفر از اعضای آن در شهرستان فومن خبر داد.

شناسایی شرکت هرمی در فومن

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه خوش‌ باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌ های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن و سطحی‌ نگری از مهم ترین علل افزایش فعالیت در این شرکت‌ ها است، اظهار کرد: فعالیت در قالب شرکت‌ های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد.

وی در ادامه به دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان فومن و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی محل فعالیت اعضای این باند را در یک باب منزل ویلایی شناسایی کردند.

سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام اینکه پلیس پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد، افزود: ۵۰ جلد کتاب و جزوه و تعدادی لوح فشرده آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌ های هرمی نیز از این منزل کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان غیر بومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌ های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه