قدردان اجتماع باشکوه ۲۲ بهمن مردم ولایتمدار گیلان هستیم/ بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای نفی مشکلات نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن قدردانی از اجتماع با شکوه ۲۲ بهمن ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گیلان، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب به معنای نفی مشکلات و وجود برخی مدیران ناکارآمد نیست. مشکلات جامعه با مدیران پاکدست و عاشق خدمت حل می شود.

قدردان اجتماع باشکوه ۲۲ بهمن مردم ولایتمدار گیلان هستیم/ بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای نفی مشکلات نیست

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان و همچنین قدردانی از اجتماع با شکوه ۲۲ بهمن ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گیلان و اینکه ۲۲ بهمن روز محو طاغوت ۲۵۰۰ ساله در ایران است، با تبریک سالروز ولادت امیر مومنان امام علی علیه السلام مصادف با ۱۳ رجب، اظهار کرد: امیر مومنان علی علیه السلام می فرمایند؛ در جامعه اسلامی مردم مسلمان باید افق نگر، همیشه دشمن ظالم و یاور مظلوم باشند.

امام جمعه رشت در مصلای این شهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم جامعه ما همواره دشمن ظالم و یار و یاور مظلومان هستند و ندای امام خمینی (ره) نیز برای مستضعفان و مظلومان عالم بوده و حتی غیر مسلمانان نیز بنا به این تفکر به ندای امام ما لبیک می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه اگر از دستاوردهای انقلاب سخنی می‌گوییم به معنی نفی مشکلات و وجود مدیران نالایق در کشور نیست، گفت: دستاوردهای انقلاب را می‌گوییم و شاکر عنایت الهی هستیم تا در قالب شکر، «لازیدنکم» اتفاق بیفتند به فضل الهی نعمت‌ها افزایش یابد. اگر دستاوردها گفته نشود دشمن در جنگ روایت‌ها از حقایق انقلاب چیزی نمی‌گوید و با تلاش شبانه‌روزی به سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مشکلات می‌پردازد، اگرچه مردم گوششان به چرندیات و تحریف واقعیات دشمنان در رسانه‌های آنان نیست اما باید به تبیین پرداخت و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حقایق باید گفته شود، چرا که دشمن در تلاش برای تطهیر جنایات پهلوی‌ است، تصریح کرد: در ایران قبل انقلاب با ۳۵ میلیون جمعیت، تولید و صنعت کشاورزی اینقدر ضعیف بود که وفاق همه ملت را نمی‌داد، اما امروز در دورترین مناطق خدمات به آن‌ها رسیده البته به این معنا نیست که مشکلات امروز وجود ندارد اما در مقایسه خدمات بزرگی به دورترین مناطق ایران رسیده است. ترویج بی‌عفتی برای زنان قبل انقلاب دستاورد حکومت گذشته بود چرا که در تفکر آن روز، زن به عنوان کالا معرفی می‌شد، امروز در اوج عزت هستیم و به همین علت دشمنان در تکاپو هستند که در جنگ روایت‌ها، جنگ اراده‌ها و جنگ ترکیبی مانع رشد ملت ایران اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه امروز به رتبه ۱۵ علمی جهانی رسیدیم اما دشمن درصدد نادیده گرفتن آن بوده تا مردم را ناامید کند، تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات پای کار انقلاب و رهبر انقلاب ایستاده‌اند و با هوشیاری، مقاومت و ایستادگی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند و این موضوع منجر به قدرت ایران اسلامی است، بسیاری از کشورها جمهوری اسلامی را مایه امید خود می‌دانند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را برطرف کنیم و مردم در انتخابات کسانی را به قدرت برسانند که دستانی پاک داشته و دلشان برای خدمت بتپد، اگر در چند سال اخیر مسئولینی با این ویژگی‌های مذکور داشتیم شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه این انقلاب با سختی به دست ما رسید و ما باید به آیندگان این انقلاب را با همین عظمت و نورانیت تحویل بدهیم، افزود: چهل و سه سال از انقلاب گذشت و با سختی‌های فراوان و توطئه‌های مختلف دشمنان همراه بود که همواره با هوشیاری، بصیرت، مقاومت و ایستادگی مردم خواب خیالی دشمن به کابوس تبدیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه