ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از ساخت ۴۲ هزار مسکن محرومین طی دو ساله گذشته در کشور خبر داد و گفت: تفاهم نامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال گذشته ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

به گزارش ۸دی، کلنگ مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زده شد.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم با بیان اینکه همکاری نهادهای انقلابی در کشور درس وفا و همدلی به جهانیان یاد داده است، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همکاری نهادهای مختلف در ساخت مسکن محرومین و رفع محرومیت زدایی درس وفا و همدلی را به جهانیان یاد داد.

سردار محمد زهرایی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در رفع محرومیت زدایی در کشور گفت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه دار است.

وی از ساخت ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور در دو سال گذشته خبر داد و افزود: تفاهم نامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال گذشته ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور مددجویان است

عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور بهزیستی در ساخت مسکن مددجویان بوده است، اظهار کرد: در طول سالیان گذشته هر زمانی دست یاری به سمت سپاه قدس گیلان دراز کردیم آنان همیشه دست ما را گرفته و یار و یاور مددجویان بودند که جای بسیار قدردانی دارد.

وی با اشاره به آغاز مرحله سوم ساخت مسکن مددجویان در گیلان گفت:در سال گذشته و در مرحله دوم ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان با کمک سپاه قدس گیلان و خیرین احداث و در مرحله سوم هم ۵۰۰ واحد دیگر در اسرع وقت ساخته می‌شود.

اهرابی مددجویان و محرومین را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از اهداف امام راحل(ره) توجه به قشر محرومین و مستضعف جامعه است لذا مسوولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بهترین امکانات رفاهی را برای این قشر از جامعه فراهم کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه