۵۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان احداث می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از اهداف سپاه پاسداران را رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: در فاز دوم مسکن محرومین در گیلان ۷۴۱ واحد احداث و در مرحله سوم هم با همکاری سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سریعترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

۵۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان احداث می شود

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین کلنگ زنی مرحله سوم احداث واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد با بیان اینکه با بیان اینکه نقش اصلی در حل بسیاری از مشکلات را دارند، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان جمهوری اسلامی بوده و همواره در ۴۳ سال گذشته پا به پای مسوولان در راه مبارزه با استکبار بوده و تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمل کردند.

وی یکی از اهداف سپاه پاسداران را رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: در فاز دوم مسکن محرومین در گیلان ۷۴۱ واحد احداث و در مرحله سوم هم با همکاری سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سریعترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر روستایی بودن ساخت مسکن محرومین در گیلان بیان کرد: بر اساس آمار تمامی شهرستان‌های گیلان دارای واحدهای مسکن محرومین هستند که تمامی این واحدها در اختیار افراد محروم و بی بضاعت قرار گرفته‌است.

عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن ساخت مسکن محرومین در گیلان تصریح کرد: در ۴۱ سال گذشته بیش از دو هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان در مناطق محروم، روستایی و صعب‌العبور ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه