مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

جریمه یک‌میلیاردی فروشنده مجسمه در گیلان

 مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: با رسیدگی پرونده گرانفروشی انواع مجسمه در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی رشت، متهم به پرداخت یک میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جریمه یک‌میلیاردی فروشنده مجسمه در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مرتضی امینی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر رسیدگی پرونده گرانفروشی انواع مجسمه در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی رشت اظهار کرد: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر، اتهام انتسابی را محرز دانست.

وی با بیان اینکه با حکم دادگاه این واحد تجاری مهروموم شد، ادامه داد: متهم به پرداخت یک میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: این گزارش را بازرسان سازمان صمت استان در بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

محکومیت بیش از ۲ میلیاردی برای نگهداری پوشاک قاچاق

امینی همچنین ادامه داد: پرونده نگهداری و عرضه ۸۲۷ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ادامه داد: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک قاچاق، متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از واحد صنفی، پوشاک قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه