حجت‌الاسلام ربانی نژاد: انقلابی ماندن وظیفه همگانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز وظیفه ما انقلابی ماندن است، گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جدید که انقلاب را ندیدن باز خوانی و تبیین شود.

حجت‌الاسلام ربانی نژاد: انقلابی ماندن وظیفه همگانی است

به گزارش ۸دی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تبریک ایام دهه فجر به مسیر رسیدن به خدا اشاره و اظهار کرد: مسیر پیامبر (ص) و اعتقاد و اعتماد به دین رسول خدا لازمه رسیدن به معبود الهی است.

 وی با بیان اینکه ۴۳ سال از پیروزی اتقلاب اسلامی گذشته است، افزود: ایمان به خدا و صبر و استقامت ازمهمترین مقوله های پیروزی انقلاب در برابر استکبار جهانی و طاغوتیان بود.

حجت‌الاسلام احمد ربانی نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از مطالب انقلاب و شکل گیری آن بایستی برای نسل جدید بازخوانی تبیین شود تا دچار شبهه نشوند، گفت: چرا که امروز تریبون های بسیاری بر علیه انقلاب و دستاوردهای انقلاب فعالند. آنهایی که در دوران انقلاب نبودند دچار شبهه شدند و بایستی واقعیت های انقلاب بار دیگر باز خوانی و تبیین شود. نعمت انقلاب در برابر این تهاجمات با صبر و توکل به معبود الهی حفظ خواهد شد.

این مقام مسئول به تفاوت های انقلاب اسلامی با دیگر اتقلاب ها پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی عزت و شرف و استقلال کشور را حفظ کرد و اینگونه پا برجاست. انقلاب اسلامی در پیچ گردنه های تاریخی با رهبری مقام معظم رهبری(مدظله الهالی) و همت و وحدت ملت با یاری خدا با سر بلندی عبور کرد انقلاب های دیگر اینگونه نبودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما در برابر این تهاجمات و تهدیدات انقلابی ماندن است، گفت: صبر ،استقامت و مقاومت و تحمل در برابر مشکلات زمینه های آن شمرده می شود. تا خدا هست به کدخدا نیازی نیست، خشیت در برابر خدا و صبر و استقامت و همیشه در میدان بودن از راهکارهای مقابله با دشمنان انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام ربانی نژاد بیان کرد: دستاوردهای انقلاب با خون هزاران جوان این مرز و بوم آبیاری شده است برای حفظ و حراست از آن بایستی در برابر تهدیدات و تحریمات و مشکلات صبوری و استقامت پیشه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه