شرکت هرمی در شفت منحل شد

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای آن در شهرستان شفت خبر داد.

شرکت هرمی در شفت منحل شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

وی در ادامه به دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان شفت و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی محل فعالیت اعضای این باند را که یک خانه ویلایی بود، شناسایی کردند.

سردار “عزیزاله ملکی”  با اعلام اینکه پلیس پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۵ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد، افزود: ۶۰ جلد کتاب و جزوه و تعدادی لوح فشرده آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از محل کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و ۷ نفر از لیدرهای اصلی این شرکت هرمی روانه زندان شدند. وعده پرداخت سود‌های کلان بابت معرفی زیر مجموعه از سوی لیدرها، باعث طمع اعضاء جدید شده و آنها را به گرداب این شرکت‌ها می‌کشاند اما غافل از اینکه این وعده‌ها پوچ و تهی است و افراد فقط سرمایه‌های خود را از دست می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه