رکنا توقیف شد

پس از تذکر اداره‌کل مطبوعات داخلی به‌ رکنا به دلیل تخلفات ادامه‌دار، هیئت نظارت بر مطبوعات از توقیف این پایگاه خبری خبر داد.

رکنا توقیف شد

به گزارش هشت دی به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در نامه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، خطاب به مدیرمسئول پایگاه خبری رکنا آمده است: روند انتشار تصاویر و مطالب مغایر با عفت عمومی، انعکاس حوادث به نحوی که در مغایرت با بهداشت روانی جامعه است، انتشار فایل های صوتی بدون مجوز قانونی و نیز استفاده ابزاری از تصاویر زنان در گزارش‌ها همچنان در این پایگاه خبری ادامه دارد و علی رغم تذکرات قبلی، متاسفانه این رویه ناصواب اصلاح نشده است.

در این خصوص مستند به بندهای ۲ و ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات به جنابعالی تذکر داده می شود. لازم است این روند را به فوریت اصلاح و توضیحات خود را به این اداره‌کل ارسال کنید.

گفته می شود انتشار فیلم خشونت‌آمیز مرد اهوازی و بریدن و گرداندن سر بریده همسرش در انظار عمومی در پایگاه خبری رکنا، از عوامل تذکر اخیر معاونت مطبوعاتی به این پایگاه خبری بوده است. پس از این اطلاعیه، هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام کرد با تشکیل یک جلسه فوق‌العاده در ظهر امروز با اکثریت آرا رأی به توقیف پایگاه خبری رکنا داده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه