آب شهروندان کوچصفهانی فردا شب وصل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از برطرف شدن مشکل قطعی آب کوچصفهان تا فردا خبر داد.

آب شهروندان کوچصفهانی فردا شب وصل می‌شود

به گزارش ۸دی،سید محسن حسینی گفت: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان که به دلیل ریزش چاه اصلی تامین کننده آب این شهر، از دیروز قطع شده بود با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان‌های معین، تا فردا به صورت کامل متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به رغم تلاش متخصصان برای حل مشکل در ساعات اولیه این حادثه ، به دلیل مشکلات فنی ، این چاه آب به مدار بازنگشت ، افزود: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان با روش‌های جایگزین نظیر مستقر شدن تانکر‌های آب شرکت آب و فاضلاب در محل، فراهم کردن آب بسته بندی و فراخوان استان‌های معین برای رفع این مشکل ، تا حدودی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه امروز ۸ تانکر آب آشامیدنی بهداشتی از استان‌های معین وارد کوچصفهان شد گفت : تا عصر امروز چند چاه دیگر برای تامین آب شهر کوچصفهان تجهیز و وارد مدار خواهد شد.

سید محسن حسینی با ابراز امیدواری به برطرف شدن کامل مشکل قطعی آب شهر کوچصفهان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ، ۵ بهمن ۱۴۰۰ ، گفت: خط اصلی انتقال آب از تصفیه خانه سنگر که تا نزدیکی شهر کوچصفهان آمده و قرار بود ۱۵ روز دیگر به بهره برداری برسد تا فردا سه شنبه به این شهر متصل می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه