سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها برای رفع نیازهای جامعه در کنار مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را حامی مستضعفین در کشور می‌داند، گفت: سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلرله و دیگر بحران‌ها در کنار مردم است و برای رفع نیازهای جامعه به ویژه نیازمندان از هیج تلاشی دریغ نمی‌کند.

سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها برای رفع نیازهای جامعه در کنار مردم است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را حامی مستضعفین در کشور می‌داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلزله و دیگر بحران‌ها در کنار مردم است و برای رفع نیازهای جامعه به ویژه نیازمندان از هیج تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی شاد کردن دل مستضعفین را یکی از تاکیدات قرآن دانست و گفت: شایسته کشوری در طراز جمهوری اسلامی نیست که برخی از افراد بی مسکن و در سرما شب خود را سپری کنند لذا باید تمامی مسکن محرومین و مددجویی در گیلان به بهره‌برداری برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با خطاب به فرماندهان سپاه نواحی استان گیلان در خصوص ساخت و تکمیل مسکن محرومین بیان کرد: تمام هماهنگی و هم‌افزایی برای ساخت و تکمیل واحدهای مسکن محرومین در گیلان بر عهده فرماندهان نواحی بوده و از آنان انتظار دارم با جدیت و در اسرع وقت به تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن محرومین بپردازند.

وی نقش مردم و خیرین در تکمیل پروژه‌های عمرانی را موثر دانست و تصریح کرد: پایگاه مقاومت، سپاه قدس گیلان باید از ظرفیت مردم در بخش های مختلف استفاده و با آنان ارتباط برقرار کرده و از کمک‌های آنان بهره‌مند شوند زیرا بردن حضور مردم  و خیرین هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه