پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در کوچصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از پلمب مؤسسه پزشکی زیبایی غیرمجاز در بخش کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد و گفت: جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است.

پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در کوچصفهان

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به همراه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی از یک مؤسسه پزشکی زیبایی در بخش کوچصفهان بازدید به عمل آورده‌اند، افزود: طی بررسی صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مؤسسه محرز که با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارتی اماکن عمومی در راستای حفظ حقوق عامه اشاره کرد و گفت: پلیس با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی از معرفی مدیر ۳۸ ساله این مؤسسه به همراه پرونده مربوطه به مرجع ذیصلاح خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه