توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی به مناسب شب یلدا در گیلان

۱۱ هزار بسته معیشتی با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت فرار رسیدن شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی به مناسب شب یلدا در گیلان

به گزارش ۸دی، امام جمعه رشت امروز در جریان توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در مصلای رشت با اشاره به اینکه خدای متعال در قرآن می فرماید؛ کاری که امروز می کنید خدا روز قیامت به شما نشان خواهد داد؛ اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار بسته حمایتی که از بخش زکات کمیته امداد تهیه شده، بین نیازمندان توزیع می شود.

وی مبلغ بسته های معیشتی توزیعی بین نیازمندان را ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با توزیع این اقلام بخشی از آلام نیازمندان جبران شود.

 آیت الله رسول فلاحتی با قدردانی از همراهی خیران در تهیه بسته های حمایتی کمیته امداد بیان کرد: دعاگوی خیران هستیم و از خدای متعالی می خواهیم به این مردم عزیز عنایت ویژه داشته باشد.

این بسته‌ها شامل تنقلات شب یلدا، هندوانه، کدو و آجیل شب یلدا است.

۱۱ هزار بسته معیشتی با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان بین نیازمندان توزیع شد بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی به مناسبت فرار رسیدن شب یلدا با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان بین نیازمندان توزیع شد.https://cdn.isna.ir/d/off/gilan/2021/12/20/3/62126156.jpg?ts=1640020791245

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان نیز، با بیان اینکه طی این ایام مردم خیر و نوعدوست به تاسی از فرمایش رهبر حکیم انقلاب اسلامی جلوه هایی زیبا و تماشایی از همدلی و مواسات را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار گیلانی همراه با سایر استان های کشور، با وجود شرایط اقتصادی نامناسب، در رزمایش کمک مومنانه حماسه ای از ایثار و از خودگذشتگی خلق کردند.

وی با اشاره به توزیع سبدهای معیشتی ویژه شب یلدا از سوی دبیرخانه شورای زکات بین نیازمندان استان اضافه کرد: ارزش ریالی هر بسته حمایتی ۳۰۰ هزار تومان می باشد. هر بسته شامل شیرینی، انواع میوه (کدو، لبو، سیب، پرتقال و کیوی)، بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب و سایر مواد خوراکی است.

عباس اهرابی با اعلام فعالیت ۱۸۰۰ شورای زکات روستا در استان گیلان، تصریح کرد: طی سال جاری تاکنون حدود ۲۷ میلیارد تومان زکات مستحبی جمع آوری گردیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه