واکنش فعال سیاسی اجتماعی گیلان به توصیه نامه عجیب نماینده لاهیجان و سیاهکل

“محمد فرحی” فعال سیاسی اجتماعی گیلان در پستی اینستاگرامی به توصیه نامه نماینده لاهیجان و سیاهکل به سازمان جنگل ها و مراتع در رابطه با جذب ۵ نفر واکنش نشان داد‌.

واکنش فعال سیاسی اجتماعی گیلان به توصیه نامه عجیب نماینده لاهیجان و سیاهکل

به گزارش هشت دی، “محمد فرحی” فعال سیاسی اجتماعی گیلان در پستی اینستاگرامی در واکنش به توصیه نامه نماینده لاهیجان و سیاهکل به سازمان جنگل ها و مراتع در رابطه با جذب ۵ نفر، نوشت: به واسطه کارم با تعداد زیادی دانشجو ارتباط دارم. دانشجویان ارشد و دکتری که هفته ای نیست یکی دو تایشان دنبال جور کردن مدارک برای رفتن از ایران نباشند.

پای صحبت شان که می نشینی غالبا دلیل مهاجرتشان را عدم وجود کار یا نیازمندی به پارتی و رابطه برای یافتن کار متناسب با تحصیلات و تخصص شان اعلام می کنند.

در این شرایط کاری که از دست تو بر می آید دادن امید نسبت به آینده و اینکه مثالهایی بزنی از فلان دانشجو و بهمان همکاری که با آزمون استخدامی و طی ضوابط جذب شده و اینکه نباید خیلی تاریک دید و اینکه ان شاالله درست خواهد شد.

چه می دانم شاید این دست و پا زدن ها برای منصرف کردن کسی که عزم خود را جزم کرده که خاک کشورش را_ که در آن ریشه دوانده و رشد کرده و بالیده_ به هر علتی ترک کند، سنگی باشد در تاریکی و برای تسکین وجدان گوینده که شاید می توانستی با یک جمله یک نخبه را از رفتن باز بداری و نکردی.

باری گاهی فکر می کنم تقلاهای اینچنینی قطعا در برابر قرینه هایی که امثال این نماینده مجلس با هر توجیه و تاویلی تولید و تکثیر می کنند چیزی جز هدر دادن وقت و ضایع کردن گوینده نیست. وقتی عملا از ایده ای دفاع می کنی که از صافی گذشته های این و آن نهاد در مثلا خانه ملت ارزشی برایش قائل نیستند و کار خود را می کنند چه کاری از دست تو در کنج اتاقی در منتهی الیه فلان اداره ساخته است؟

توضیح: مقدمات فراری دادن نخبگان که رهبری از آن به خیانت یاد کرده اند فقط توسط اساتید ضد انقلاب غربگرا در دانشگاهها فراهم نمی شود.

این توصیه نامه تنها مشتی نمونه خروار است. سیستم آموزش و پرورش یکی از مهم ترین مراکزی است که چندین دهه قربانی این نوع جذب نیرو شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه