دهه مبارک فجر، فجر افتتاح پروژه های عمرانی است

فرماندار شهرستان رشت، گفت: دهه مبارک فجر، فجر افتتاح پروژه های عمرانی در کشور به خصوصی در شهرستان رشت محسوب می شود.

دهه مبارک فجر، فجر افتتاح پروژه های عمرانی است

به گزارش ۸دی نیوز، سید عیسی مهدوی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با شکستن بت طاغوت، استقلال، آزادی و اقتدار ملت ایران را که در اسارت استعمار و استکبار بود با خروج از چنگال استکبار جهانی در آسمان نظام جمهوری اسلامی ایران به پرواز درآورد.

انقلاب، استقلال و اقتدار ایران را از دست استکبار جهانی رها کرد

وی گیلان به خصوص شهرستان رشت را از جمله دروازه های گشوده شده به سوی عشق و ارادت به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: مردم ولایت مدار و مذهبی رشت در کنار سایر نقاط کشور در مناسبت ها و ایام خاص ملی و مذهبی همیشه در صحنه حضور دارند.

فرماندار رشت، نجف، پاریس و ترکیه واقصی نقاط این مرز و بوم پر گهر را به عنوان ایستگاه های شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران طبق بیانات ماندگار امام خمینی (ره) انفجار نور بود و هم اکنون امواج مختلف این نور به اقصی نقاط جهان ساطع شده است.

وی در ادامه این مطلب دهه مبارک فجر را فجر افتتاح پروژه های عمرانی نام برد و اضافه کرد: گیلان و شهرستان رشت در زمینه های عمرانی و کشاورزی و بهداشتی در حوزه شهری و روستایی پرژه های عظیمی را افتتاح خواهد کرد.

فرماندار رشت در خاتمه بیداری اسلامی در جهان به خصوص جهان اسلام را شعاع نوری در دیدگاه بنیانگذارز کبیر انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار کرد: هم اکنون ملت های آزادی خواه دنیا که زیر سایه استعمار و استکبار در خواب غفلت بودند با امواج منعکس شده از سوی ایران اسلامی بیدار و در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه