قائم مقام شرکت آبفای گیلان:

تمام شهر منجیل دارای آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است

نیزه‌باز از حل مشکل قطعی آب شرب شهر منجیل بعد از چند روز قطعی خبر داد و گفت: تمام شهر منجیل در حال حاضر دارای آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است.

تمام شهر منجیل دارای آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است

به گزارش ۸دی،هادی نیزه باز شامگاه چهارشنبه( ۲۶ آبان) در برنامه گفت‌وگوی خبری در پاسخ به این پرسش که هم‌اینک چند درصد از آب شرب مشترکان منجیلی وصل شده است اظهار داشت: تمام شهر منجیل در حال حاضر دارای آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است و کل شبکه آبدار شده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان اقدامات این شرکت برای ترکیدگی لوله‌ها و بهبود زیرساخت‌های خطوط انتقال آب شهر منجیل را هم برشمرد و عنوان کرد: چنین اتفاقاتی که در شبکه آب منجیل اتفاق افتاد و باعث شد ما در دو روز گذشته دچار چالش و قطعی شویم طبیعی است.

نیزه‌باز با بیان اینکه شکستگی خط اصلی انتقال آب شرب شهر منجیل باعث این قطعی‌ها شده بود تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب از همان روزی که متوجه این شکستگی در خطوط انتقال آب شرب منجیل شد بلافاصله اکیپ‌های خود را به محل اعزام و شروع به تعمیر شکستگی‌ها کرد.

وی با تاکید بر اینکه در روز اول اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب ترکیدگی‌های خطوط انتقال آب شرب منجیل را جوشکاری کرده اما مجددا شکستگی لوله‌ها از همان نقاط تکرار شد اضافه کرد: دیروز هم یک اکیپ از شرکت در محل مستقر شدند و تا ساعت یک بامداد مشغول تعمیر خطوط انتقال آب شرب شهر منجیل بود.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان از اتصال خطوط و هدایت آب شرب  به سمت مخازن، شبکه و لوله‌های انتقال شهر منجیل پس از تلاش اکیپ‌های شرکت آبفا سخن گفت و خاطرنشان کرد: یک قسمت دیگر از خطوط انتقال آب شهر منجیل دچار مشکلاتی است که تلاش می‌کنیم مرمت آن هر چه سریع‌تر انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه