کارشناس اقتصادی در گفتگو با ۸دی:

عملکرد دولت سیزدهم در واکسیناسیون عمومی فوق العاده بود/ تاثیر سفرهای استانی در نوع مواجه مردم با رئیس جمهور قابل مشاهده است

“غلامرضا خانکشی پور” کارشناس اقتصادی با بیان اینکه عملکرد دولت در واکسیناسیون عمومی فوق العاده بود، گفت: عملکرد دولت سیزدهم در این حوزه ادعای دولت پیشین که تحریم ها و FATF را مانع عدم ورود واکسن به کشور اعلام می کرد و سبب ناامیدی مردم شده بود را از بین برد.

عملکرد دولت سیزدهم در واکسیناسیون عمومی فوق العاده بود/ تاثیر سفرهای استانی در نوع مواجه مردم با رئیس جمهور قابل مشاهده است

“غلامرضا خانکشی پور” کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با عملکرد صدروزه سید ابراهیم رئیسی با اشاره به تاثیر حضور رییس جمهور در بین مردم در سفرهای استانی، اظهار کرد: این اتفاق تاکنون تاثیر خودش را گذاشته و ضمن امیدآفرینی تاثیر آن در نوع مواجهه مردم در حضور رییس جمهور و نوع گفتمان شان قابل مشاهده است.

وی افزود: در ابتدا عده ای فکر می کردند این سفرها نوعی نمایش است و به تداومش باور نداشتند اما در حال حاضر اعتماد مردم، نسبت به دولت و عملکرد جمهوری اسلامی شدیدا افزایش پیدا کرده و وقتی اعتماد در بین مردم ایجاد می شود با خودش امید را به همراه دارد.

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه عملکرد دولت در واکسیناسیون عمومی فوق العاده بوده است تصریح کرد: واکسن کافی وارد کشور شد و واکسیناسیون افزایش پیدا کرد و مردم متوجه شدند ادعای دولت قبل که تحریم ها و FATF را مانع عدم ورود واکسن اعلام می کردند، بهانه ای بیش نبوده در واقع واکسیناسیون عمومی توسط دولت سیزدهم، عملکرد دولت پیشین که سبب ناامیدی مردم را از بین برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هنوز بدنه دولت با روی کارآمدن آقای رییسی تغییر نکرده است، گفت: با شروع کار دولت سیزدهم در حال حاضر فقط راس هرم تغییر کرده و بدنه همان مدیران گذشته است که با تغییر نگرش حاکمیت و عملکرد، با دولت جدید همراهی کردند. این مسئله نشان دهنده این است که در راس نظام، اعتقاد و برنامه صحیح، تاثیر بسزایی در پیشبرد کارها دارد.

برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی گیلان نگرش ها در حوزه اجرایی باید تغییر کند

خانکشی پور با بیان اینکه استان ما تاکنون تغییر چندانی در مدیران اجرایی اش نداشته است ادامه داد: این مدیران در بسیاری از تصمیماتی که گرفته می شود تاثیرگذار هستند و در گیلان برای بهبود وضعیت اقتصادی باید برنامه ها، روش ها و سیاست های اتخاذ شده در حوزه های مختلف تغییر کند یعنی برای بهتر شدن اوضاع، نگرش ها در حوزه اجرایی باید تغییر کند.

گیلان استانی مظلومی است در حالی که ظرفیت و مزایای بالایی دارد

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه گیلان استانی مظلومی است در حالی که ظرفیت و مزایای بالایی دارد، گفت: در حوزه اقتصاد، از هویت بسیار غنی برخوردار هستیم اما عملکرد اجرایی استان هم سطح با هویت دینی، ملی و اقتصادی گیلان نیست و هرچه سریعتر باید یک اندیشه جدید و طرح نو با اصلاح اسناد بالادستی استانی اتفاق بیافتد تا در سال های آینده شاهد تحول در استان باشیم و این آشفتگی در حوزه های مختلف به انسجام برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه