رئیس واحد سد معبر شهرداری رشت در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

سهولت رفت و آمد شهروندان وظیفه ذاتی سد معبر است/ انتظار داریم مردم و مسئولان از ما حمایت کنند

“هادی خانزاده” رئیس واحد سد معبر شهرداری رشت با بیان اینکه رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر برای سهولت رفت و آمد شهروندان از وظایف سد معبر است، گفت: انتظار داریم مردم و مسئولان از ما حمایت کنند، ما به وظیفه ذاتی مان عمل می کنیم اگر قرار باشد به خاطر ایجاد نظم و آسایش مردم در پیاده روها و… مورد هجمه قرار بگیریم، باید بگویند در سد معبر را تخته کنند.

سهولت رفت و آمد شهروندان وظیفه ذاتی سد معبر است/ انتظار داریم مردم و مسئولان از ما حمایت کنند

“هادی خانزاده” رئیس واحد سد معبر شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار با ۸دی در رابطه با حواشی پیرامون برخورد مأموران سد معبر با یک دستفروش زن در خیابان حاجی آباد رشت، اظهار کرد: این خانم با معلولیت جسمی فقط فروشنده است و برای اشخاص دیگری کار می کند.

وی با بیان اینکه این خانم به خاطر وضع جسمی اش حتی نمی تواند به راحتی از یک پله بالا برود چگونه می تواند ۲۰ تا ۲۵ سینی بزرگ از انواع مختلف میوه بچیند و مشخص است که فقط فروشنده است و برای اشخاص دیگری کار می کند گفت: فروشگاهی واقع در حاجی آباد رشت از این بابت به شهرداری منطقه ۳ گلایه کرد و شهرداری منطقه هم از ما خواست که به وظیفه ذاتی خود عمل کنیم.

رئیس واحد سد معبر شهرداری رشت ادامه داد: ماموران سد معبر شهرداری رشت در چندین نوبت به این خانم تذکر دادند که در محل عبور و مرور مردم این حجم زیاد از میوه را نچیند اما به این تذکرات بی توجهی شد و حتی ماموران ما هم مورد بی احترامی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: اگر فرد مضطر و تاتوان باشد چگونه می تواند روزی ۲۰ میلیون میوه در وسط خیابان بچیند؟!

خانزاده در پایان با اشاره به اینکه رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر برای سهولت رفت و آمد شهروندان از وظایف سد معبر است، گفت: ما انتظار داریم مسئولین و مردم از ما حمایت کنند، ما به وظیفه ذاتی مان عمل می کنیم اگر قرار باشد به خاطر ایجاد نظم و آسایش مردم در پیاده روها و… مورد هجمه قرار بگیریم خب بگویند در سد معبر را تخته کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
حضرت والا!! اولا اگر جرات داری سری به خیلی از مغازه های سطح شهر از جمله محدوده خیابان دفاع ، ۳ راه مستشاری رشت و..... بزن تا بفهمی ده برابر آن سینی آن خانم معلول مغازه ها در عابر پیاده سد معبر کرده اند و عوامل شهرداری منطقه ۳ کاری به کارشان ندارند.ثانیا: یک لحظه فکر کن آن خواهر گرامی با آن وضعیت معلولیت چقدر باید محتاج باشد که از سر ناچاری کنار خیابان دست فروشی می کند. حضرت والا !!! انسانیت .انسانیت .انسانیت.
در حاشیه