رئیس کمیته ملی المپیک در یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان:

شهدا نقشه راه رسیدن به قله‌ها/ مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه نتیجه دورشدن از مسیر شهیدان است

رئیس کمیته ملی المپیک شهدا را نقشه راه رسیدن به قله‌ها دانست و گفت: اگر کسی از  مسیر شهدا دور شود گمراه شده کمااینکه امروز در حوزه سیاسی تهمت و در عرصه اقتصاد و اجتماعی مشکل وجود دارد دور شدن از مسیر شهدا و نتیجه منفعت‌طلبی است.

شهدا نقشه راه رسیدن به قله‌ها/ مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه نتیجه دورشدن از مسیر شهیدان است

به گزارش ۸دی،  سید رضا صالحی امیری عصر امروز در مراسم یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس در زورخانه حضرت علی(ع) رشت با بیان اینکه گیلان سرزمین راز و رمز است و هرکجا از این کشور را بشکافیم سرشار از رموز متخلف است، اظهار کرد: حق گیلان قرار گرفتن در قله توسعه است زیرا تاریخ این استان همواره درخشان بوده و وجود هشت هزار شهید نشان‌دهنده همین امر است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به شهدا و مسیر آنان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بیان کرد: شهدا به تجلیل ما و امثال ما نیاز ندارند ولی برعکس؛ ما به عنوان مسؤول به آنان نیاز داریم و امروز جمع شدیم که به این هشت هزار شهید گیلانی متوسل شده و به آنان بگویم تا آخرین توان راه و مسیر شما را ادامه خواهیم داد.

 

 

رئیس کمیته ملی المپیک با درخواست از ورزشکاران در خصوص توجه به زندگی و سیره شهدا افزود: ما به فضیلت و معرفت شهدا محتاجیم و تمامی ورزشکاران و قهرمانان باید اخلاق و زندگی شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند.

شهدا نقشه راه رسیدن به قله‌ها

وی شهدا را نقشه راه رسیدن به قله‌ها دانست و بیان کرد: اگر کسی از  مسیر شهدا دور شود گمراه شده کمااینکه امروز در حوزه سیاسی تهمت و در عرصه اقتصاد و اجتماعی مشکل وجود دارد دور شدن از مسیر شهدا و نتیجه منفعت‌طلبی است.

صالحی امیری با بیان اینکه در مراسم یادواره شهدا باید به سیره و ویژگی عجیب شهدا توجه و تأکید شود، افزود: ورزش ساحت جسمانی و یک ساحت روحانی یعنی مرام پهلوانی دارد و وقتی به یک نظام مقدس می‌گوییم یعنی با خون شهدا این نظام به موفقیت رسیده است.

وی با تأکید بر تغییر گفتمان‌ در جامعه گفت: باید نسل جوان را تغییر داده و تنها راه این تغییر توجه به شهدا است که مهم‌ترین ثمره دوران دفاع مقدس انقلاب فرهنگی در عرصه مختلف بوده است.

رئیس کمیته ملی المپیک، گیلان را مهد قهرمانان متعدد در عرصه ملی معرفی کرد و گفت:در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به گیلان وجود دارد که ماحصل آن وجود ورزشکاران زیاد گیلانی در المپیک و پاراالمپیک است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه