آیت الله پروایی در آیین معارفه استاندار گیلان مطرح کرد

لزوم مبارزه جدی با جنگل خواری و کوه خواری در گیلان/ بر سینه کسانی که در انتظار سهم خواهی هستند، دست رد بزنید

آیت الله پروایی خطاب به استاندار جدید گیلان، گفت: مردم از تمام مدیران و مسئولان انتظار دارند از رانت و سفارش خودداری کرده و بر سینه کسانی که در انتظار سهم خواهی هستند، دست رد بزنند.

لزوم مبارزه جدی با جنگل خواری و کوه خواری در گیلان/ بر سینه کسانی که در انتظار سهم خواهی هستند، دست رد بزنید

به گزارش ۸دی، آیت الله احمد پروایی در آیین معارفه استاندار گیلان که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، خطاب به اسدالله عباسی استاندار گیلان گفت:  مردم از تمام مدیران و مسئولان انتظار دارند از رانت و سفارش خودداری کرده و بر سینه کسانی که در انتظار سهم خواهی هستند، دست رد بزنند.

وی توجه ویژه وزیر کشور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان گیلان را خواستار شد و اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات محیط زیست و مسئله سراوان از دیگر خواسته‌های مردم گیلان از مسئولین است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غرب استان گیلان هم امروز با مشکل پسماند مواجه است افزود: کارخانه های که در سنوات گذشته در گیلان تعطیل شده به اشتغال و اقتصاد استان ضربه زده و از استاندار جدید می‌خواهیم برای حل این معضل فکری اساسی کند.

آیت الله پروایی بیان اینکه جنگل ها ار سرمایه اصلی کشور و  استان گیلان محسوب می‌شوند، اظهار داشت: لازم و ضروری است تا با جنگل خواری، کوه و زمین خواری مبارزه جدی شود.

وی استفاده از ظرفیت های استان گیلان در بخش کشاورزی، دامداری و برندسازی محصولاتی مانند برنج را متذکر شد و اضافه کرد: باید راه حلی برای صادرات کیوی استان گیلان پیدا کنیم زیرا ارزآوری خوبی نصیب کشور و استان می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه