هفته تربیت بدنی همراه با ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، طی هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

هفته تربیت بدنی همراه با ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در گیلان

به گزارش ۸دی،مریم بخشی اظهار داشت: البته با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، پرداختن به شاخصه های فرهنگی در اولویت برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در برنامه های سال جاری  گیلان قرار دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته های گوناگون، گلباران مزار شهدا در سراسر استان با حضور کارشناسان و کارمندان بخش های مختلف ورزش و تعدادی از هیات های ورزشی و همچنین دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار، از برنامه های برجسته این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، توجه به امر آموزش و نشست های تخصصی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان و اضافه کرد: در این نشست پرداختن به تنگناهای توسعه ورزش و نیز بررسی مسایل قهرمانان ورزشی در دستور کار قرار دارد .

بخشی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی “دا” ، اجرای طرح سبا (سلامت بانوان ) ، اجرای طرح ملی پارک گام و جام نشاط و تندرستی ، مسابقه کارکنان دولت ، نشست شورای عالی ورزش به ریاست استاندار گیلان ، تجلیل از اعضای شاخص جامعه ورزش استان ، دیدار با پیشکسوتان ورزش این استان ، افتتاح چمن مصنوعی شهید قاسمی رودسر ، افتتاح چند باشگاه بخش خصوصی ، امضای تفاهم نامه همکاری با سازمانهای مرتبط با ورزش ، تجلیل از ایثارگران و کادر درمان از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان بشمار می رود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، افتتاح خانه ورزش روستایی ،نشست خبری ،گفتگوی ویژه خبری ، پیاده روی ،کوهروی ،دوچرخه سواری و ورزش گروهی را  از دیگر برنامه های این هفته  در شهرهای مختلف گیلان عنوان کرد.

۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی و ورزش در کشور نامگذاری شده که در این هفته با انجام مسابقات ورزشی ، برپایی نمایشگاه های مختلف در بخش ورزش و همچنین با انجام سایر فعالیت های مربوط در حوزه ورزش در سراسر کشور گرامی داشته می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه