استاندار گیلان:

ورزش گیلان در عرصه‌ جهانی حرف‌های زیادی دارد

استاندار گیلان گفت: استان گیلان با توجه‌ به ظرفیت‌های فراوان در حوزه ورزش و جوانان و داشتن نخبگان، قهرمانان و پهلوانان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ورزش گیلان در عرصه‌ جهانی حرف‌های زیادی دارد

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ورزش گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌های زیادی در حوزه ورزش و جوانان دارد، اظهار کرد: ورزش استان با حضور قهرمانانش در عرصه‌های جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی در ادامه به تداوم اقدامات دولت در حوزه ورزش و جوانان در شهر و روستا افزود: متولیان و مسئولان ورزش نماد و الگویی برای پرداختن به امر ورزش در گیلان باشند تا شاهد گسترش ورزش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی باشیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: تقویت هیئت‌های ورزشی، توجه به مقوله مهم جوانان و همچنین توسعه عادلانه زیرساخت‌ها و امکانات ورزش در اولویت اداره کل ورزش و جوانان گیلان باشد.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه گیلان تیم‌های فوتبال متعدد و پرطرف‌داری دارد، خاطرنشان کرد: باید زمین‌های ورزشی مناسبی در اختیار این تیم‌ها قرار بگیرد تا شاهد موفقیت بیشتر این تیم‌های ورزشی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه