بیش از ۲۸ هزار نفر در مرز آستارا غربالگری سلامت شدند

حیدرزاده گفت: در نیمه نخست سال جاری، ۲۸ هزار و ۳۵۱ مسافر خارجی و ایرانی در مرز آستارا از نظر سلامت مورد پایش قرار گرفتند.

بیش از ۲۸ هزار نفر در مرز آستارا غربالگری سلامت شدند

به گزارش ۸دی،بابک حیدرزاده اظهارکرد: تب‌سنجی و غربالگری مسافرین ورودی از مرز به کشور به منظور مقابله با شیوع کرونا ویروس انجام می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه در نیمه نخست سال جاری ۲۸ هزار و ۳۵۱ مسافر خارجی و ایرانی در پایانه مرزی این شهرستان تب‌سنجی و غربالگری شدند، افزود: از ۱۳ هزار مسافر ورودی تست رپید گرفته شد و ۱۵ هزار و ۳۵۱ نفر نیز تب‌سنجی شدند.

وی تصریح‌کرد: در این مدت غربالگری و تب‌سنجی از مسافرین  مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مشاهده نشد.

حیدرزاده از برگزاری آموزش کمک‌های اولیه و دوره‌های امداد و نجات با بهره‌گیری از مربیان مجرب در سطح خانه‌های هلال خبر داد و گفت: آستارا دارای ۱۸ خانه هلال است و این آموزش‌ها در هفته کاهش بلایای طبیعی اجرا می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه آموزش در برابر مخاطرات طبیعی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی در نظر گرفته شده است خاطرنشان‌کرد: به مناسبت هفته کمک‌های اولیه ۶۰ نفر از شهروندان در محل محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا آموزش دیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه