آماده باش یگان حفاظت محیط زیست گیلان در فصل مهاجرت پرندگان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان، گفت: پاسگاه‌های محیط بانی حفاظت محیط زیست استان به عنوان نوک پیکان مقابله با هر گونه تخلف محیط زیستی، در آمادگی کامل برای برخورد جدی و قانونی با جرائم محیط زیستی قرار دارند.

آماده باش یگان حفاظت محیط زیست گیلان در فصل مهاجرت پرندگان

به گزارش ۸دی،همزمان با فصل مهاجرت پرندگان به مناطق طبیعی و تالاب‌های استان، نشست هماهنگی و تبادل نظر به منظور مبارزه با روند تخریب، دست اندازی به مناطق طبیعی تحت مدیریت و شکار غیرمجاز پرندگان، با حضور روسا و محیط بانان پاسگاه‌های محیط بانی حفاظت محیط زیست گیلان در محل سالن امام رضا (ع) این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه فرماندهان پاسگاه‌های محیط بانی با آخرین قوانین و مقررات محیط زیستی مربوط به میزان جرائم و برخورد قانونی با تخلفات معضلات زیست محیطی در سطح مناطق تحت مدیریت استان آشنا شدند.

ساسان اکبری پور، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان در این نشست ضمن پاسخگویی به مشکلات مطرح شده توسط روسای پاسگا‌های محیط بانی، از اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضعیت پاسگاه‌های محیط بانی استان اعم از تجهیز پاسگاه‌ها و تحویل اداوات مورد نیاز قدردانی کرد.

او افزود: پاسگاه‌های محیط بانی حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان نوک پیکان مقابله با هر گونه تخلف محیط زیستی، در آمادگی کامل برای برخورد جدی و قانونی با جرائم محیط زیستی قرار دارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به رشد ۲ برابری کشفیات سلاح قاچاق و برخورد با متخلفان در ۲ سال اخیر اظهار داشت: عملیات پایش مستمر در مناطق طبیعی تحت مدیریت با استفاده از امکانات بیشتر و استفاده از روش‌های کارآمدتر از گذشته شکل گرفته است.

اکبری پور ادامه داد: از طرفی همکاری و هماهنگی خوب قضات دادگستری و نیروی انتظامی با مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان منتج به صدور احکام جدی و بازدارنده برای متخلفان جرائم محیط زیستی در این مدت شده است.

او تصریح کرد: محیط زیست گیلان دارای ۱۹ پاسگاه دائمی و ۲ پاسگاه فصلی است که به صورت شبانه روزی حفاظت و حراست از عرصه‌های حفاظت شده و مناطق تحت مدیریت را بر عهده دارند.

آماده باش یگان حفاظت محیط زیست گیلان در فصل مهاجرت پرندگان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه