برگزاری جشنواره صلح و دوستی در گیلان

جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره صلح و دوستی در گیلان

به گزارش ۸دی،معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در ۴ محور در گیلان گفت: این جشنواره با شعار “عادلانه فکر کنید، عاقلانه بنا کنید، برای تعییر فعال باشید” به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری چندمنظوره چشم انداز فردا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در ۴ محور برگزار می‌شود افزود: فرهنگ صلح، ادبیات کودک و نوجوان، مسئولیت اجتماعی و سلامت روان و کودکانه شاد با کرونا را از محور‌های این جشنواره اعلام کرد.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نقاشی و عکس نوشته، کاردستی خلاقانه کودک و نوجوان با اشیا دور ریختنی و بازیافتی، فیلم کوتاه حداکثر ۳ دقیقه‌ای و آوای کودک و صلح با اجرای موسیقی اقوام ایرانی از موضوعات این جشنواره است.
به گفته ابراهیمیان، بخش فیلم کوتاه حداکثر ۳ دقیقه‌ای در قالب‌های قصه گویی، نقاشی خوانی، کتابخوانی خانوادگی، بازی و خلاقیت برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، موسسه فرهنگی هنری چند منظوره فردا و یا به آدرس ایمیل info@farasa.tv ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه