آغاز سال تحصیلی ۱۵ هزار دانش‌آموز/ «زنگ مهر و مقاومت» در مدارس صومعه‌سرا نواخته شد

همزمان با سراسر کشور، «زنگ مهر و مقاومت» در مدارس صومعه‌سرا نواخته شد و ۱۵ هزار و ۵۶ دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را در این شهرستان آغاز کردند.

آغاز سال تحصیلی ۱۵ هزار دانش‌آموز/ «زنگ مهر و مقاومت» در مدارس صومعه‌سرا نواخته شد

به گزارش ۸دی،آیین نمادین بازگشایی مدارس، امروز(شنبه، ۳مهر) با حضور پدر شهید دفاع مقدس حشمت‌الله اعصاری و جمعی از مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه‌ دوره‌ متوسطه‌ اول فاطمیه صومعه‌سرا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و ۱۵ هزار و۵۶ دانش‌آموز صومعه‌سرایی سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

«حسین  بالو» در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سال تحصیلی جدید همچون سال گذشته در شرایطی آغاز می‌شود که ویروس کرونا، جامعه‌ی جهانی را با چالش‌های بزرگی مواجه ساخته که در این میان عرصه‌ی تعلیم و تربیت نیز از پیامدهای این بیماری در امان نمانده است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا با توجه به شرایط کنونی جامعه، همه‌ی توان و ظرفیت خود را برای سال تحصیلی پیش رو با بهره‌گیری از روش‌های متنوع آموزشی بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، بسیج کرده است تا با اولویت قراردادن سلامت دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، در پیش‌برد اهداف آموزشی و تربیتی نیز اهتمام جدی داشته باشد.

وی گفت: امید است اولیای محترم دانش‌آموزان در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان خود یاری‌گر مدیران، معلمان و عوامل اجرایی مدارس باشند و آینده‌سازان این خاک پرگهر در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، مرزهای علم و دانش و پژوهش را درنوردند و با گام‌های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازند.

بالو به نحوه‌ بازگشایی مدارس و آموزش دانش‌آموزن بر اساس «دستورالعمل الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کووید ۱۹» اشاره و تصریح کرد: در مدارس کم‌جمعیت روستایی از سوم مهر ماه آموزش دانش‌آموزان با تایید شورای مدرسه به صورت حضوری انجام می‌شود و فعالیت آموزشی مدارس پرجمعیت در مهر ماه بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌ی شاد صورت می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه