احتکار ۱۴ میلیاردی لوازم یدکی خودرو در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ماموران پلیس آگاهی انبار احتکار را در این شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن ۱۴ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو را کشف کرد.

احتکار ۱۴ میلیاردی لوازم یدکی خودرو در لاهیجان

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می کند اظهار کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد. ماموران پلیس آگاهی لاهیجان با اقدامات فنی و تخصصی با اشرافیت اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد فردی سودجو نسبت به احتکار مقدار قابل توجهی لوازم یدکی خودرو داخل انباری در این شهرستان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات میدانی نامحسوس و حصول اطمینان از موضوع، انبار مورد نظر داخل شهر شناسایی شد، افزود: کارآگاهان آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت در بازدید از این مکان، ۳۰۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو و بیش از ۱۰ هزار عدد انواع پیچ و مهره را کشف کردند. در این رابطه متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد و کارشناسان ارزش این اقلام را ۱۴ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در پایان با اعلام اینکه احتکار و قاچاق کالا، اثرات سوء و مخربی بر امنیت اقتصادی کشور دارد، بر برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی تاکید کردم از مردم خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه