معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

معرفی ۲۵ عنوان کتاب هفته دفاع مقدس/ تجلیل از۲۰ هزار رزمنده گیلانی

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به انتشار و معرفی ۲۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در این هفته گفت: حضور بسیجیان و رزمندگان و گروه‌های جهادی در مراکز واکسیناسیون در راستای کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی نیز در دستور کار قرار دارد.

معرفی ۲۵ عنوان کتاب هفته دفاع مقدس/ تجلیل از۲۰ هزار رزمنده گیلانی

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ “احمدرضا منشوری” ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جوانان ما با تفکر جهادی خود تمام موانعی که بر سر راه دفاع از کشور وجود داشت برداشتند، گفت: دفاع مقدس بر خلاف سایر جنگ‌ها باعث بیداری ملت‌های مسلمان شد.

وی با بیان اینکه شعار چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس “ما مقتدریم” است افزود: برنامه‌های دفاع مقدس امسال بر اساس نقش، تبیین و انتقال فرهنگ جهاد تنظیم شده و به صورت مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، عناوین برنامه‌های دفاع مقدس امسال را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی، استکبارستیزی، نقش نیروهای مسلح و جهادگران و فرماندهان حماسه آفرین از جمله عناوین برنامه‌های دوران دفاع مقدس است.

منشوری با بیان اینکه ۴ هزار و ۲۳۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس گیلان تدارک دیده شده است تصریح کرد: ۳۰۰ برنامه شاخص شهرستانی و ۴۲ برنامه شاخص استانی برای این هفته درنظر گرفته شده است.

تجلیل از۲۰ هزار رزمنده گیلانی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان ادامه داد: در راستای برگزاری برنامه سراسری تجلیل از یک میلیون رزمنده و ایثارگر، قرار است از ۲۰ هزار رزمنده گیلانی نیز تجلیل شود.

افتتاح ۴۲ مسکن محرومین هفته دفاع مقدس در گیلان

منشوری با بیان اینکه ۴۲ مسکن محرومین هفته دفاع مقدس در گیلان افتتاح می‌شود اظهار کرد: این محرومین توسط کمیته امداد به ما معرفی شده و بخشی از هزینه توسط سپاه، بخشی توسط خیّران و بخشی نیز از طریق کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، علمی، اقتصادی، اشتغال و محرومیت زدایی همزمان با هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود.

منشوری تصریح کرد: قرار است ۲۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در این هفته معرفی شود و حضور بسیجیان و رزمندگان و گروه‌های جهادی در مراکز واکسیناسیون در راستای کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه اختصاصی برای زنان رزمنده استان در هفته دفاع مقدس تدارک دیده نشده است بیان کرد: برنامه یک روزه برای زنان و خانواده در روز جمعه تدارک دیده شده اما در تلاش هستیم که در آینده ویژه برنامه اختصاصی برای زنان نیز داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه