سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با ۸دی:

شهردار رشت با دلایل متقن اعضای شورای شهر را بابت استعفا اقناع کند

“نادر حسینی” سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه شهردار باید با دلایل متقن و قابل قبول اعضای شورای شهر را بابت استعفایش اقناع کند، گفت: موضوعاتی که در فضای مجازی بابت علت این استعفا مطرح می شود در حد گمانه زنی است و چنین چیزی درست نیست.

شهردار رشت با دلایل متقن اعضای شورای شهر را بابت استعفا اقناع کند

نادر حسینی سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با علت استعفای ناگهانی “سید محمد احمدی” شهردار این شهر، اظهار کرد: روز گذشته بدون هیچ گونه اطلاع قلبی نامه استعفای شهردار رشت به صحن علنی مجلس وصول شد.

وی افزود: “سید محمد احمدی” در این نامه اعلام کرده است که به دلیل کسالت و مسائل شخصی قصد استعفا از سمت شهرداری رشت را دارد و ادامه همکاری برایش مقدور نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: شورا فعلا تصمیم گیری در رابطه با پذیرفتن استعفای شهردار نداشته و قرار است در جلسه شنبه ۱۳ شهریور تصمیم گیری شود.

گمانه زنی های فضای مجازی درست نیست

حسینی در پاسخ به این گمانه زنی ها که علت استعفای شهردار عدم تأیید از سوی وزارت کشور است، گفت: موضوعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود در حد گمانه زنی است و چنین چیزی درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان بازگشت مجدد ایشان وجود دارد یا خیر؟!، بیان کرد: شورای ششم شهر رشت در ابتدا با رأی قاطع به “سید محمد احمدی” خواهان ادامه کار وی در سمت شهرداری شد، حال اگر برای ایشان مشکلی پیش آمده باید با دلایل متقن و قابل قبول، اعضای شورای شهر و شهروندان را بابت این استعفا اقناع کند.

حسینی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در این رابطه در دستور کار جلسه روز شنبه شورای شهر رشت قرار دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه