نقدی‌پور با ملوان بندرانزلی تمدید کرد

محمدرضا نقدی‌پور هافبک ملوان بندرانزلی و محصول آکادمی ملوان بندرانزلی قرار دادش را با این تیم تمدید کرد.

نقدی‌پور با ملوان بندرانزلی تمدید کرد

به گزارش ۸دی،محمدرضا نقدی‌پور هافبک ملوان با حضور در دفتر باشگاه ملوان قرارداد خود را به مدت یک فصل با باشگاه ملوان تمدید کرد، نقدی‌پور ۲۶ساله، محصول آکادمی باشگاه ملوان است.

محمدرضا نقدی‌پور که در حین بازی دوستانه بزرگسالان ملوان و ملوان ب دچار مصدومیت شده بود و مجبور به عمل زانویش شد و فصل گذشته را به همین دلیل از دست داد.

نقدی‌پور فوتبالش را از باشگاه شهرداری لاهیجان آغاز کرد و در رده نوجوان در لیگ برتر کشور حضور داشت و پس از آن به جوانان داماش گیلان رفت و یکسال برای در لیگ برتر جوانان کشور برای داماش به میدان رفت.

وی پس از حضور به امید ملوان بندرانزلی رفت و پس از یکسال حضور در امیدهای ملوان در لیگ برتر امید‌های کشور مورد توجه مربیان بزرگسالان ملوان قرار گرفت.

با حضور امیر قلعه نویی در زمان حضور ملوان در لیگ برتر نقدی‌پور به ملوان پیوست و پس از اینکه قلعه نویی از ملوان رفت و سر کار آمدن حمید استیلی او به تیم امید فرستاده شد.

پس از عدم نتیجه‌گیری استیلی در ملوان، محمد احمدزاده به ملوان برگشت و مجدد نقدی‌پور به بزرگسالان ملوان بازگشت ولی عمر ملوان در لیگ برتر کوتاه بود و به دلیل‌عدم مدیریت مناسب در آن زمان به لیگ دسته یک سقوط کرد.

با حضور محمد مایلی کهن در ملوان دسته یک نقدی‌پور فرصت حضور در ترکیب ملوان را یافت و در آن مقطع بازی‌های موثری برای ملوان انجام داد.

پس ازعدم راهیابی تیم مایلی کهن مرحوم نادر دست نشان به ملوان آمد و نقدی‌پور زیر نظر وی در ملوان بازی‌های ماندگاری انجام داد که یکی از بهترین بازی‌هایش در مقابل سپیدرود در جام حذفی فوتبال ایران بود که با حضور ده دقیقه‌ای اش توانست یکی از سه گل ملوان مقابل رقیب سنتی‌اش را به ثمر برساند.

نقدی‌پور یک فصل هم زیر نظر مجتبی حسینی در مس کرمان حضور یافت که پس از آن مجدد به ملوان بازگشت که منجر به مصدومیتش شد و فصل گذشته را از دست داد.

نقدی‌پور در ۶ فصل حضورش در لیگ دسته یک در بیش از ۶۲ مسابقه حضور داشت و حدود ۳ هزار و صد دقیقه تجربه حضور در میادین مختلف جام حذفی و لیگ دسته یک را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه