هافبک ملوان:

مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم

هافبک ملوان با بیان اینکه استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، گفت: صد درصد آنها با تمام توان در زمین مسابقه حاضر می‌شوند تا برنده بازی باشند، اما ما هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم

به گزارش هشت‌دی مسعود زائر کاظمینی در مورد آخرین وضعیت ملوان پیش از بازی با استقلال در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید در حال حاضر نفرات زیادی به تیم اضافه شده‌اند. تا این نفرات به بازی کنار هم عادت کنند و هارمونی لازم ایجاد شود کمی زمان نیاز داریم. البته در این مدت تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و بازی هفته اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. صد درصد آنها با تمام توان در زمین مسابقه حاضر می‌شوند تا برنده بازی باشند، اما ما هم ملوان هستیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. اینطور نیست که بگویم ما شانسی در دیدار برابر آنها نداریم. ما برای ارائه بازی آبرومندانه و در شأن ملوان به تهران می‌آییم. امیدواریم که بتوانیم رضایت هواداران ملوان را جلب کنیم.

زمانی که تکلیف تیم مشخص نشده بود، به چمن رسیدگی نشد

هافبک تیم فوتبال ملوان درباره کیفیت بد چمن ورزشگاه شادروان قایقران انزلی در هفته اول لیگ برتر، تصریح کرد: به هر حال چند ماهی مسابقات متوقف بود و در این زمین بازی برگزار نشد. فصل گذشته چمن انزلی یکی از بهترین چمن‌های کشور بود. به نظرم در فاصله پایان لیگ بیست‌وسوم تا آغاز فصل جدید که تغییرات مدیریتی داشتیم و مدتی تکلیف تیم مشخص نبود، در واقع در زمانی که تکلیف تیم مشخص نشده بود، به چمن رسیدگی نشد و این مشکلات به وجود آمد. برای استان زیبای گیلان برازنده نیست که در چنین زمینی بازیکنان به میدان بروند. روی یکی از موقعیت‌های گلزنی ما مقابل ذوب‌آهن زمین تأثیر منفی خودش را نشان داد.

زائر کاظمینی درباره اینکه به نظر می‌رسد در تیم تحت هدایت تارتار فرصت بازی بیشتری دارد، گفت: آقای تارتار از مربیان باسابقه و فنی کشور است. این لطف اوست که فرصت بازی بیشتری در اختیارم قرار می‌دهد و با صلاحدید وی به دلیل اینکه در پست هجومی حضور دارم برای گلزنی بیشتر اقدام می‌کنم. امیدوارم بتوانم با بازی خوب یا گلزنی جواب اعتماد تارتار را بدهم. البته مازیار زارع سرمربی فصل گذشته فرصت‌هایی در اختیارم گذاشت که متأسفانه نتوانستم به خوبی از آنها استفاده کنم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه