سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی:

 نیازمند حمایت هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه نیازمند هواداران هستیم گفت: این بازی برای هردوتیم ملوان و فولاد مهم است.

 نیازمند حمایت هواداران هستیم

به گزارش هشت‌دی نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان در انزلی برگزار شد.

مهدی تارتار در این نشست با بیان اینکه این بازی برای هردوتیم مهم است اظهار کرد: هم اینک جایگاه این ۲ تیم در جدول رده‌بندی به‌هیچ‌وجه زیبنده ملوان و فولاد اهواز نیست.

وی با بیان اینکه انتظار داریم هواداران با تمام توان از ما حمایت کنند افزود: امیدواریم با حمایت هواداران خود با برتری برابر فولاد نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خاتمه به غیبت یک بازیکن در دیدار برابر فولاد اشاره کرد و گفت: آسیب‌دیدگی سهیل فداکار برطرف شده؛ اما محمدرضا خان‌زاده سرماخوردگی دارد و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

بازی سختی در انزلی داریم

 علیرضا منصوریان هم در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و فولاد اهواز اظهار کرد: فصل گذشته خیلی از تیم ها از این زمین تعریف می‌کردند؛ اما در هفته اول چمن بسیار نامناسب بود.

 وی افزود: به‌هرحال امیدواریم که طی این ۲ هفته چمن زمین‌بازی مرمت شده باشد تا بتوانیم به همراه ملوان یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم تا فردا فوتبال دوستان شاهدبازی زیبایی باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اهواز ادامه داد: از حضور در بندرانزلی بسیار خوشحالیم چون شهری که شاید قدمت فوتبالی آن کمتر از تهران نیست و شهر زنده‌یاد سیروس قایقران و سایر بزرگان فوتبال است.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد اهواز به ملوان نیز اشاره و بیان کرد: البته فصل گذشته پژمان نوری مدیرعامل و مازیار زارع سرمربی فصل گذشته ملوان زحمات زیادی را کشیدند و به طور حتم مهدی تارتار سرمربی فعلی نیز مربی بسیار ارزشمندی است.

 منصوریان خاطرنشان کرد: به هر جال فردا بازی بسیار سختی برابر ملوان و هواداران این تیم داریم و امیدوارم که در نهایت بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا، نتیجه لازم و مناسب را هم کسب کنیم.

 تیم های فوتبال ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 تا پایان هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود، تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد اهواز با ۲ شکست و بدون امتیاز به ترتیب در رتبه‌های سیزدهم و پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه