معاون فرماندار بندر آستارا؛

بیمارستان آستارا به دستگاه اکسیژن‌ساز نیاز دارد

معاون فرماندار بندر آستارا به نیاز بیمارستان شهید بهشتی آستارا به دستگاه اکسیژن‌ساز اشاره کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان آستارا در خصوص تامین دستگاه اکسیژن‌ساز دوم از طریق استان پیگیری لازم را انجام می‌دهد.

بیمارستان آستارا به دستگاه اکسیژن‌ساز نیاز دارد

به گزارش ۸دی،«کامبیز لقمانی‌مقدم» در جلسه ستاد کرونا در محل سالن اجتماعات فرمانداری اظهارکرد: با توجه به تداوم وضعیت قرمز در آستارا همچنان تفرجگاه‌ها، طرح‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های این شهرستان بسته خواهند ماند.

وی با بیان‌اینکه مشاغل گروه یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند، افزود: برگزاری هرگونه رویداد و همایش در تالارها ممنوع است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا به نیاز بیمارستان شهید بهشتی آستارا به دستگاه اکسیژن‌ساز اشاره کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان آستارا در خصوص تامین دستگاه اکسیژن‌ساز دوم از طریق استان پیگیری لازم را انجام می‌دهد.

لقمانی‌مقدم در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست همکاری لازم با شبکه بهداشت و درمان در خصوص انتقال و جابجایی واکسن‌های انتقالی از سوی استان را داشته باشند.

معاون فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه برگزاری همه نمایشگاه‌های عمومی و خصوصی تا پایان وضعیت قرمز ممنوع است، اضافه‌کرد: تردد از سایر شهرها به آستارا و از آستارا به سایر شهرها نیز ممنوع است.

وی با بیان‌اینکه منع تردد شبانه همچنان برقرار است، افزود: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا آستارا از وضعیت قرمز خارج شود.

لقمانی‌مقدم با اشاره به اینکه در رابطه با بازگشایی مدارس تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، تصریح‌کرد: ۸۰ درصد فرهنگیان آستارا دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا اضافه‌کرد: آموزش و پرورش با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، واکسیناسیون ۲۰ درصد باقی‌مانده فرهنیگان را به پایان برساند.

وی از آغاز واکسیناسیون فرهنگیانی که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، خبر داد.

لقمانی‌مقدم از همه گروه‌های سنی هدف که قبلا واکسیناسیون آنان اعلام شده، دعوت به‌عمل آورد به منظور ایمنی جامعه به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن تزریق کنند.

معاون فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه شهروندان و روستاییان به هیچگونه  شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و تنها مرجع رسمی اعلام نوع واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ستاد ملی کروناست، خاطرنشان‌کرد: هرگونه اظهارنظر افراد غیرعلمی و غیررسمی، معتبر نمی‌باشد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه