معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا:

ریزش کوه به مدرسه کانکسی کوته کومه آسیب زد

معاون فرماندار بندر آستارا گفت: ریزش کوه و برخورد سنگ باعث آسیب دیدن بخشی از مدرسه کانکسی نبوت آبگرم روستای کوته کومه بخش لوندویل شهرستان آستارا شد.

ریزش کوه به مدرسه کانکسی کوته کومه آسیب زد

به گزارش ۸دی،«کامبیز لقمانی مقدم» امروز با بیان این مطلب اظهارکرد: بر اثر بارش های اخیر و سست شدن خاک ریزش سنگ و لای و مصالح کوه باعث مسدود شدن راه دسترسی به آبشار لاتون شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات آواربرداری مسیر دسترسی به آبشار لاتون به پایان رسید، افزود: مسیر بازگشایی شده و امکان تردد خودرو به آبشار لاتون وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا  با بیان اینکه بر اثر ریزش کوه و برخورد سنگ با مدرسه کانکسی نبوت آبگرم روستای کوته کومه به این مدرسه آسیب وارد شد، تصریح کرد: خوشبختانه هنگام حادثه کسی در داخل مدرسه کانکسی نبوده است.

لقمانی مقدم با بیان اینکه ۲ دانش آموز نقط ابتدایی در این مدرسه تحصیل می کردند، گفت: دانش آموزان برای ادامه تحصیل به مدرسه باباپورفرض لوندویل انتقال داده می شوند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا خاطرنشان کرد: بزودی بخش آسیب دیده مدرسه کانکسی نبوت آبگرم کوته کومه از محل اعتبارات مدیریت بحران باسازی می شود.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه