واکسیناسیون ۱۴۴۱ فرهنگی مدارس آستارا علیه کرونا / آغاز تزریق دوز دوم از فردا

مدیر آموزش و پرورش بندر مرزی آستارا از واکسینه شدن ۱۴۴۱ نفر از فرهنگیان مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان علیه ویروس کرونا خبر داد.

واکسیناسیون ۱۴۴۱ فرهنگی مدارس آستارا علیه کرونا / آغاز تزریق دوز دوم از فردا

به گزارش ۸دی،سیدسجاد موسوی اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی آستارا از ۹ مرداد ۱۴۰۰ در پایگاه هنرستان فاطمیه(س) این بندر مرزی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون در این شهرستان با تزریق سینوفارم، آسترازنکا و کوو ایران برکت انجام می شود، ادامه داد: در واکسیناسیون فرهنگیان علیه کووید ۱۹، دو تیم متشکل از هشت کادر درمانی و اجرایی در نوبت صبح و عصر مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: از نخستین روز آغاز واکسیناسیون فرهنگیان، بالغ بر ۱۴۴۱ نفر فرهنگی فعال در مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان واکسینه شدند که ۱۲۴۱ نفر در پایگاه فاطمیه (س) و ۲۰۰ نفر در خارج از این پایگاه واکسینه شدند.

موسوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۵۰ نفر به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی و داشتن بیماری زمینه ای واکسینه نشدند، خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که علائم سرماخوردگی دارند یا آزمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده از مراجعه به پایگاه ها خودداری کنند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا، در پایان تصریح کرد: تزریق دوز دوم از فردا (یکشنبه ۷ شهریور) آغاز می شود و طبق برنامه ریزی صورت‌ گرفته همکاران می توانند با در دست داشتن کارت تزریق به کلیه پایگاه های شهرستان مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه