سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا:

امدادگران آستارایی به بیش از ۲۰۰ حادثه‌دیده کمک کردند

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا از امدادرسانی به ۲۱۲ حادثه‌دیده از ابتدای سال تا پایان مردادماه سال جاری توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا خبر داد.

امدادگران آستارایی به بیش از ۲۰۰ حادثه‌دیده کمک کردند

به گزارش ۸دی،«بابک حیدرزاده» از امدادرسانی به ۲۱۲ حادثه‌دیده از ابتدای سال تا پایان مردادماه سال جاری توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا خبر  و اظهارداشت: در پنج ماه نخست سال جاری، ۲۴ نفر به صورت سرپایی توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر درمان شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه در این مدت امدادگران به ۱۶ نفر در حوادث کوهستان امدادرسانی کردند، افزود: در این مدت ۱۱ مورد رهاسازی با تجهیزات داشتیم که در مجموع در این رهاسازی‌ها، به ۲۲ حادثه دیده کمک شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد همچنین ۳۲ نفر به مراکز درمانی شهرستان آستارا منتقل شدند، تصریح‌کرد: در مرداد ماه سال جاری ۴ نفر که در دریا دچار غریق شده بودند، امدادرسانی شد که متاسفانه در غریق‌ها ۲ نفر جان باختند.

حیدرزاده با بیان‌اینکه در این مدت ۲۸ مورد حوادث جاده‌ای داشتیم، گفت: در حوادث‌های جاده‌ای به ۱۱۲ حادثه دیده کمک شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا تصریح‌کرد: در پنج ماه نخست سال جاری ۲ مورد فوتی در صحنه داشتیم و امدادگران جمعیت هلال‌احمر همچنین در مردادماه امسال به کشتی لایروبی که در بندر آستارا دچار مشکل شده بود، امدادرسانی کردند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر ۵ نفر از امدادگران به صورت ۲۴ ساعته در این پایگاه حضور دارند تا در مواقع ضروری و نیاز به یاری هموطنان بشتابند،خاطرنشان‌کرد: گردشگران و شهروندان در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه