دپو چوب قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد.

دپو چوب قاچاق در لنگرود

به گزارش ۸دی،  فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره کرد و اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.

وی در ادامه افزود: به منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با این پدیده به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ ماموریتی‌های فرماندهی انتظامی شهرستان لنگرود در دستور کار قرار دارد. در پی خبر دریافتی مبنی بر قطع و دپوی درختان جنگلی توسط فردی در بخش اطاقور، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” از محرز شدن صحت خبر با اقدامات صورت گرفته و کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق از این مکان خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۴۷ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه هدف پلیس، ارتقاء امنیت عمومی است و در این راستا همواره با قاچاق برخورد جدی و قانونی می‌کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه