محل دپو چوب قاچاق در لنگرود شناسایی شد

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق توسط ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان خبر داد.

محل دپو چوب قاچاق در لنگرود شناسایی شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به تشدید اقدامات همه جانبه پلیس به منظور مبارزه با افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود به طبیعت و محیط زیست آسیب می‌زنند اشاره و اظهار کرد: مبارزه با قاچاقچیان چوب به صورت مستمر ادامه دارد. ماموران کلانتری ۱۴ در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهر چمخاله در منزل مسکونی خود اقدام به دپوی چوب قاچاق کرده، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی محل اعلامی، تحقیقات نامحسوس در این زمینه آغاز و صحت خبر دریافتی برای پلیس محرز شد، افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل مورد نظر، ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری و معرفی متهم ۴۱ ساله در این رابطه به مرجع قضائی معرفی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در پایان با اشاره به اینکه قطع غیرمجاز درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب، مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه