ضرورت حضور مسئولین در نماز جمعه

فرماندار رشت با اشاره به اثرات حضور مسئولین در نماز جمعه گفت: حضور مسئولین در نماز جمعه باعث می‌شود که با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند و درصدد حل مشکلات آنها برآیند.

ضرورت حضور مسئولین در نماز جمعه

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با بیان اینکه برگزاری منظم نماز در ادارات باید مورد توجه باشد اظهار کرد: باید به نماز جماعت به عنوان یک فریضه نگاه شود.

فرماندار رشت با اشاره به اثرات حضور مسئولین در نماز جمعه بیان کرد: حضور مسئولین در نماز جمعه باعث می‌شود که با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند و درصدد حل مشکلات آنها برآیند.

وی تسریع در کار و نظارت بر عملکرد توسط مسئولین را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که یک ماه تاخیر در اجرای پروژه‌ها زیان‌های هنگفتی را به کشور تحمیل می‌کند.

فتح اللهی با بیان اینکه اولویت بندی در انجام امور باعث تسریع آنها می‌شود تصریح کرد: باید در کنار خدمت به مردم و انجام کارها، نسبت به انجام فرایض دینی مانند برگزاری نماز جماعت نیز توجه شود.

در پایان این مراسم به صورت نمادین، از تعدادی فرزندان کارکنان فرمانداری رشت که به سن تکلیف رسیده بودند، با تقدیم لوحی، تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه