مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد:

افتتاح ۶۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به واگذاری دو هزار و ۵۷ واحد مددجویان بهزیستی در کشور گفت: از این تعداد ۶۰ واحد مددجویان مربوط به گیلان بود که به ضورت نمادین در صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۶۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در گیلان

به گزارش ۸دی،حسین نحوی نژاد امروز در آئین واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان در روستای قاضده این شهرستان اظهار کرد : پنج واحد مسکونی شهرستان همزمان با واگذاری دوهزار و ۵۷ واحد مسکونی مددجویان در سراسر کشور در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با کمک‌های بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم، بنیاد مسکن، بسیج و انجمن خیرین مسکن‌ساز صورت گرفته، گفت: برای ساخت این واحدها دومیلیارد و۸۰۰ میلیون تومان از طریق خیرین و ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان از تسهیلات و سهم آورده مددجو تامین شده است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه به مناسبت هفته بهزیستی ۶۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان به میزبانی صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید، افزود: در راستای احداث مسکن برای مددجویان، تا پایان سال جاری ۵۰۰ واحد مسکونی نیز تحویل مدد جویان می‌شود.

نحوی‌نژاد با اذعان به اینکه کمک به تامین سهم آورده مسکن معلولان و مددجویان نیازمند و فاقد مسکن جهت خرید یا احداث واحد مسکونی از جمله اقدامات این نهاد است، تصریح کرد: حق برخورداری از یک زندگی عادی، در رأس حقوق افراد دارای معلولیت قرار دارد که در پی احقاق آن تلاش می‌شود و این در حالی است که حق بهره‌مندی از خدمات آموزش و پرورش، بهداشت، مسکن، اشتغال، امکانات تفریحی، حقوق مدنی، سیاسی و حفظ حیثیت انسانی افراد دارای معلولیت، حق ذاتی آن‌ها است و راه‌اندازی تشکیلاتی چون بهزیستی کمک به این افراد و فعالان این عرصه برای رسیدن به حقوق‌شان  می‌باشد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه