مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان:

نقش ارزنده روحانیت در بحران کرونا/ کارگروه‌ ساماندهی نیروهای جهادی تشکیل شود

حجت‌الاسلام لاکانی نقش ارزنده روحانیت در زمان شیوع ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: طلاب و روحانیون هیچگاه به دنبال رتبه و مقام نبوده و نیستند و در این راه هم خالصانه و جهادی وارد میدان عمل شدند.

نقش ارزنده روحانیت در بحران کرونا/ کارگروه‌ ساماندهی نیروهای جهادی تشکیل شود

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام «محمد لاکانی» امروز (سه‌شنبه، ۲۲ تیر) در جلسه بررسی اوضاع کرونای استان گیلان با موضوع پیشگیری و راهکارها که در سالن کنفرانس مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع۹ رشت برگزار شد اظهار داشت: طلاب و روحانیون هیچگاه به دنبال رتبه و مقام نبوده و نیستند و در مسیر مقابله با کرونا هم خالصانه و جهادی وارد میدان عمل شدند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان با بیان اینکه طلاب و روحانیون در دوران کرونا در کنار مدافعان سلامت اقدامات فراوانی انجام دادند اضافه کرد: طلاب و روحانیون دنبال رتبه و مقام نیستند هر چند که گیلان در دوران سخت شیوع کرونا برای امر کفن و دفن و غسل اموات کرونایی به دیگر استان‌ها هم کمک کرد.

لاکانی ضمن برشمردن اقدامات خوب معاونت سلامت حوزه‌های علمیه تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی بهتری برای ساماندهی نیروهای جهادی جهت فعالیت در دوران شیوع کرونا انجام و سپس همین برنامه جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ شود البته انتظار داریم برای همه استان‌های کشور یک نسخه واحد پیچیده نشود.

وی تشکیل کارگروه‌ها و اتاق فکر برای ساماندهی نیروهای جهادی را خواستار شد و در ادامه با تاکید بر اینکه گیلان به واسطه موقعیت خاص خود خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شود ابراز داشت: باید توجه ویژه‌ای به استان گیلان شود زیرا استانی مرزی است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان با تشکر و قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای کمک‌هایی که به نیروهای جهادی استان داشتند خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم اعضای ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا به شکل مکتوب نظرات خود را ارائه کنند تا از آن استفاده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه