پایان هفته خنک و بارانی در راه گیلان

هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد که روزهای پایانی هفته جاری در استان با کاهش دما و احتمال بارش باران همراه است.

پایان هفته خنک و بارانی در راه گیلان

به گزارش ۸دی،براساس پیش بینی هواشناسی گیلان امروز سه شنبه گرم ترین روز هفته جاری خواهد بود که دمای هوا در شهر رشت به ۳۱ درجه سانتیگراد می رسد.

علاوه بر این دمای هوا طی گرم‌ترین ساعت امروز در برخی مناطق استان همچون بندرانزلی و رودبار حداکثر به ۳۳ درجعه سانتیگراد خواهد رسید و ماسوله و دیلمان با حداکثر ۲۴ درجه خنک ترین ایستگاه های هواشناسی استان خواهند بود.

پیش بینی پنج روزه هواشناسی گیلان نشان میدهد که دمای هوای اغلب مناطق از فردا چهارشنبه تا روز جمعه روند کاهشی را دنبال می کند و مردم استان کاهش ۵ درجه ای دما را در این مدت تجربه می کنند.

براساس پیش‌بینی هواشناسی طی این مدت آسمان استان ابری گاها با رشد ابر همراه است و بارش تابستانه و رگباری در برخی مناطق به خصوص بخش های جنگلی و ساحلی دور از انتظار نیست.

مه گرفتگی ، وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعد و برق از دیگر پدیده های جوی آسمان گیلان برای چند روز آینده هستند که برای روز پنجشبه و جمعه از شدت بیشتری برخودار خواهند بود.

بارندگی هایی که از عصر چهار شنبه هفته گذشته در استان آغاز شد و تا شنبه هفته جاری در استان ادامه یافت و کماکان به صورت بارش های پراکنده و رگبار تا پایان هفته تداوم دارد.

روز گذشته هم بارش هایی در چندین شهر استان اتفاق افتاده که در ایستگاه‌های هواشناسی میزان این بارش ها در بندر انزلی ۲.۱ میلیمتر ، فومن ۱.۴ میلیمتر و صومعه سرا ۰.۲ میلیمتر ثبت شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه