“شهید ابوالحسن کریمی” از سرمایه‌های هویتی و انقلابی در استان گیلان است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهدا امروز الگوی مناسب برای نسل جوان هستند، گفت: شخصیت‌های انقلابی در گیلان شناسایی و رسانه‌ای شوند. ‌

“شهید ابوالحسن کریمی” از سرمایه‌های هویتی و انقلابی در استان گیلان است

به گزارش ۸دی، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در بازدید تعدادی از مجموعه های تربیت محور در منزل شهید ابوالحسن کریمی به ابعاد شخصیتی این شهید اشاره و اظهار کرد: آرامش و اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.‌ شهدا امروز الگوی بسیار ارزشمند برای نسل جوان هستند، وظیفه تشکل های دینی الگو گیری از شهدایی همچون شهید مظلوم کریمی و بهره مندی از سیره آنان برای تربیت نیروی طراز انقلاب می‌باشد.

وی به شخصیت بارز شهید ابوالحسن کریمی پرداخت و افزود: شهید کریمی اهل هجرت وجهاد و یک مبلغ صادق بود و در حوزه ترویج دین فعال بودند، اگر الگوهای انقلابی و مفاخر جامعه را به فراموشی بسپاریم، دچار بحران هویتی شده ایم.‌ اگر تشکل های دینی و مذهبی الگوهای خودشان را به فراموشی بسپارند دچار بحران هویتی می شوند.

حجت الاسلام سعید مهدوی با تاکید بر اینکه بحران هویتی یک آفت نهضت تبلیغی است، تصریح کرد: برای ماندگاری، حفظ و حراست پای این نهضت صدها هزار خون ریخته شده است. تبلیغ دین بایستی در تشکل های تربیتی منتهی به اسلام ناب محمدی باشد، اگر چنین نباشد و غیر این عمل شود یقینا دچار خسران جدی خواهیم شد.‌

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه شهدا خالصانه در راه خدا و انقلاب زحمت کشیدند، عنوان کرد: شهید ابوالحسن کریمی یکی از سرمایه های مهم انقلاب اسلامی و افتخار گیلان است. برای شناسایی این شخصیت انقلابی آنگونه که شایسته است در جامعه توسط طیف مذهبی و انقلابی کار نشده است. در گیلان فعالان انقلابی داریم که سهم عظیمی در اتقلاب داشته اند ولی از جهت رسانه ای شناخته شده نیستند.

مهدوی تاکید کرد: شهدای انقلاب و مکان‌های فعالیت آنها بایستی مورد توجه و الگو نسل جدید قرار گیرند‌.‌

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه