"علیرضا پناهیان" در پارک قدس رشت:

جشن بزرگ انتخاب رئیس خوب برای جامعه است/ مردم به شیوه مسئولان شان زندگی می کنند

“علیرضا پناهیان” با بیان اینکه ۴۰ سال است انتخابات در این کشور برگزار می شود گفت: انتخاب رئیس برای جامعه بزرگترین عید است و اگر مدیران فوق العاده باشعوری داشتیم تا الان این مسئله را جا انداخته بودند که انتخابات یک جشن است و رفتار بد برخی سیاسیون را کنترل می کردند.

جشن بزرگ انتخاب رئیس خوب برای جامعه است/ مردم به شیوه مسئولان شان زندگی می کنند

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام “علیرضا پناهیان” در همایش شکوه حضور در پارک قدس رشت، گفت: بزرگترین عید در اسلام، عید غدیر است. عید غدیر عید یک نصب اجتماعی و انتخاب سرپرست برای جامعه است.

وی با ابراز تأسف برای فضای اجتماعی و مساجد و هیئت ها، گفت: چرا عید غدیر را به عنوان بزرگترین جشن نمی دانیم، عیدی که بزرگترین عید سیاسی است نه صرفا اعتقادی؛ از این رو انتخابات یک جشن است.

این استاد حوزه و دانشگاه، گفت: نصب مدیر برای جامعه در جایگاه بزرگترین عید است. انتخاب همیشه با جشن همراه است، هر انتخابی آسیب هایی دارد اما زیباست زیرا فرق ما و حیوانات در انتخاب است زندگی موجودات دیگر بر پایه غریزه است اما انسان ها فکر می کنند، اراده دارند، تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند.

پناهیان با بیان اینکه ۴۰ سال است انتخابات در این کشور برگزار می شود اضافه کرد: انتخاب رئیس برای جامعه بزرگترین عید است و اگر مدیران فوق العاده باشعوری داشتیم تا الان این مسئله را جا انداخته بودند که انتخابات یک جشن است و رفتار بد برخی سیاسیون را کنترل می کردند.

بزرگترین کار طلبه اصلاح جامعه است

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین کار طلبه اصلاح جامعه است، بیان کرد: رئیس جامعه اصلاح شود جامعه درست می شود این در حالی است که علت بی اخلاقی، مشکلات جامعه است و کار طلبه اصلاح جامعه است.

پناهیان ادامه داد: مردم به شیوه مسئولانشان زندگی می کنند وقتی رفتار و گفتارشان درست نباشد درس اخلاق ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه در سال های دفاع مقدس رزمندگان اسلام بر راهی که فرماندهان ناب شان می رفتند، قدم می گذاشتند، گفت: تجلی شخصیت قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت باعث می شود که از همه جهان حاضرند، برای فرمانده ما بمیرند این در حالی است که ۴۵۰هزار مسئول داریم که اگر ویژگی هایشان مثل “سردار سلیمانی” باشد می دانستند مدیران زیردست خود را چگونه انتخاب کنند.پ

کار امام جماعت فقط نماز خواندن نیست، آگاه کردن مردم هم است

پناهیان با بیان اینکه جشن بزرگ، انتخاب رئیس خوب است گفت: کار امام جماعت فقط نماز خواندن نیست، آگاه کردن مردم و جلوگیری از رشوه گرفتن آنان هم است.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی جامعه درست شود استعدادها شکوفا می شود ادامه داد: در یک زندگی خوب، مسیولین نقش اول را دارند و از لحاظ انسانی انتخاب بالاترین عمل است.

پناهیان با اشاره کلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم می گوید اولین سوال در روز قیامت در رابطه با رهبری جامعه است و اینکه با او چه کردید؟

وی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت است که وقتی از بین برود قدرش را می دانیم، تأکید کرد: مسئول خوب انتخاب کنید، هر ترور و جنگی بود از مسئولان بد اتفاق افتاد زیرا دشمن اگر از شما ضعف ببیند نابودتان می کند.

ابهت جامعه به وجود یک مسئول قوی است

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به فرجام برجام، گفت: آنقدر که در برجام کوتاه آمدیم در هیچ دوره ای کوتاه نیامدم و دیدیم که هیچ چیز درست نشد این در حالی است که اگر دشمن ایران را قوی ببیند جرأت عرض اندام نمی کند، حال ببینید که رییس جمهور چه پالس ضعفی فرستاده که دشمن جرأت پیدا کرده است.

پناهیان با تأکید بر اینکه ابهت جامعه به وجود یک مسئول قوی است، گفت: غرب می داند که ایرانی اگر استعدادش را بشناسد به همه چیز خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه